Normalmente, a pompa di calore di assorbimentu di Classe II hè un tipu di dispositivu LT guidatu da u calore di i rifiuti, chì assorbe u calore da l'acqua calda di scarti per generà acqua calda cù una temperatura più altu ch'è l'acqua calda di rifiuti guidata.A caratteristica più tipica di stu tipu di pompa di calore hè chì pò generà acqua calda cù una temperatura più altu ch'è l'acqua calda di scarti senza altre fonti di calore.In questa cundizione, l'acqua calda hè ancu a fonte di calore.Hè per quessa chì a pompa di calore di l'assorbimentu di Classe II hè cunnisciuta cum'è pompa di calore per l'aumentu di a temperatura.
L'acqua calda residua entra in generatore è evaporatore in serie o in modu parallelu.L'acqua di refrigerante assorbe u calore da l'acqua calda in l'evaporatore, poi si evapora in u vapore di refrigerante è entra in l'assorbitore.A suluzione cuncentrata in l'assorbitore diventa una suluzione diluita è libera calore dopu avè assorbutu u vapore di refrigerante.U calore assorbutu riscalda l'acqua calda à a temperatura necessaria.
Per d 'altra banda, a suluzione diluita entra in u generatore dopu u scambiu di calore cù a suluzione cuncentrata via un scambiatore di calore è torna in u generatore, induve hè riscaldata da l'acqua calda di scarti è cuncentrata in una soluzione cuncentrata, dopu mandata à l'assorbitore.U vapore di refrigerante pruduciutu in u generatore hè
mandatu à u condensatore, induve hè cundensatu in acqua da l'acqua di rinfrescante à bassa temperatura è mandatu
à l'evaporatore da a pompa di refrigerante.
A ripetizione di stu ciculu custituisce un prucessu di riscaldamentu cuntinuu.
1.Generatore
Funzione di generazione: U generatore hè a fonte di energia di a pompa di calore.A fonte di calore Driven entra in u generatore è riscalda a suluzione diluted LiBr.L'acqua in a suluzione diluita si evapora in forma di vapore di refrigerante è entra in u condensatore.Intantu, a suluzione diluita si cuncentra in una suluzione cuncentrata.
Dotatu di una struttura di cunchiglia è di tubu, u generatore comprende u tubu di trasferimentu di calore, a foglia di tubu, a piastra di supportu, a cunchiglia, a scatula di vapore, a camera d'acqua è a piastra di deflettore.Cum'è a più alta pressione in u sistema di pompa di calore, u generatore hà un vacuum internu apprussimativu à cero (una micro pressione negativa).
2. Condensatore
Funzione di Condensatore: U condensatore hè una unità di generazione di calore.U vapore di refrigerante da u generatore entra in u condensatore è riscalda l'ACS à una temperatura più alta.Allora l'effettu di riscaldamentu hè ottenutu.Dopu chì u vapore di refrigerante riscalda l'ACS, si condensa in forma di vapore di refrigerante è entra in l'evaporatore.
Dotatu di una struttura di cunchiglia è di tubu, u condensatore comprende u tubu di trasferimentu di calore, a foglia di tubu, a piastra di supportu, a cunchiglia, u cisterna d'acqua è a camera d'acqua.Normalmente, u condensatore è u generatore sò interconnessi direttamente da i tubi, per quessa, sò basamenti a stessa pressione.
3. Evaporatore
Funzione di l'evaporatore: L'evaporatore hè una unità di ricuperazione di u calore residuale.L'acqua refrigerante da u condensatore s'evapora da a superficia di u tubu di trasferimentu di calore, alluntanendu u calore è rinfriscà u CHW in u tubu.Cusì u calore residuale hè recuperatu.U vapore di refrigerante chì evapora da a superficia di u tubu di trasferimentu di calore entra in l'assorbitore.
Dotatu di una struttura di cunchiglia è di tubu, l'evaporatore comprende u tubu di trasferimentu di calore, a foglia di tubu, a piastra di supportu, a cunchiglia, a piastra di deflettore, a tavola di goccia, u sprinkler è a camera d'acqua.A pressione di travagliu di l'evaporatore hè intornu à 1/10 di a pressione di u generatore.
4. Assorbitore
Funzione Assorbitore: L'assorbitore hè una unità di generazione di calore.U vapore refrigerante da l'evaporatore entra in l'assorbitore, induve hè assorbutu da a suluzione cuncentrata.A suluzione cuncentrata si trasforma in una suluzione diluita, chì hè pompata in u ciculu prossimu.Mentre u vapore di refrigerante hè assorbita da a suluzione cuncentrata, quantità enormi di calore assorbutu sò prudutte è riscaldanu l'ACS à una temperatura più altu.Cusì l'effettu di riscaldamentu hè ottenutu.
Dotatu di una struttura di cunchiglia è di tubu, l'assorbitore comprende u tubu di trasferimentu di calore, u fogliu di tubu, a piastra di supportu, a cunchiglia, u tubu di purga, u pulverizadoru è a camera d'acqua.L'assorbitore hè u bastimentu di pressione più bassu in u sistema di pompa di calore è hè sottu u più grande impattu da l'aria non-condensable.
5. Scambiatore di calore
Funzione di Scambiatore di Calore: U scambiatore di calore hè una unità di ricuperazione di calore residuale utilizata per ricuperà u calore in a suluzione LiBr.U calore in a suluzione cuncentrata hè trasferitu da u scambiatore di calore à a suluzione diluita per a migliurà di l'efficienza termale.
Dotatu di una struttura di piastra, u scambiatore di calore hà una alta efficienza termica è un notevole effettu di risparmiu energeticu.
6. Automatic Air Purge System
Funzione di u Sistema: U sistema di purga di l'aria hè prontu à pompà l'aria senza condensazione in a pompa di calore è mantene una cundizione d'alta vacuum.Durante l'operazione, a suluzione diluita scorri à un altu ritmu per pruduce una zona di bassa pressione lucale intornu à l'ugello di ejector.Cusì l'aria non-condensable hè pumped out of the heat pump.U sistema opera simultaneamente cù a pompa di calore.Mentre a pompa di calore funziona, u sistema autumàticu aiuta à mantene un altu vacuum in l'internu è assicura u rendiment di u sistema è una vita di serviziu maximizata.
U sistema di purga d'aria hè un sistema cumpostu di ejector, cooler, trappula d'oliu, cilindru d'aria è valvola.
7. Pompa di suluzione
A pompa di suluzione hè aduprata per furnisce a suluzione LiBr è assicurà u flussu normale di i medii di travagliu liquidu in a pompa di calore.
A pompa di suluzione hè una pompa centrifuga in scatola cumplettamente chiusa, chì presenta una perdita di liquidu zero, un rumore bassu, un rendimentu elevatu à prova di esplosione, mantenimentu minimu è una longa vita di serviziu.
8. Pompa di refrigerante
A pompa di refrigerante hè aduprata per furnisce l'acqua di refrigerante è assicurà a spruzzatura normale di l'acqua refrigerante nantu à l'evaporatore.
A pompa di refrigerante hè una pompa centrifuga in scatola cumplettamente chiusa chì presenta una perdita di liquidu zero, un rumore bassu, un rendimentu elevatu à prova di esplosione, mantenimentu minimu è una longa vita di serviziu.
9. Vacuum Pump
A pompa di vacuum hè aduprata per a purga di vacuum in u stadiu di start-up è a purga di l'aria in u stadiu di funziunamentu.
A pompa di vacuum presenta una rota rotativa a paleta.U buttone per a so prestazione hè a gestione di l'oliu di vacuum.A prevenzione di l'emulsificazione di l'oliu hà un impattu ovviamente pusitivu in u rendiment di purga di l'aria è aiuta à allungà a vita di serviziu.
10. Cabinet Elettricu
Cum'è u centru di cuntrollu di a pompa di calore di assorbimentu di classe II, l'armadiu elettricu ospita i principali cuntrolli è cumpunenti elettrici.
Recuperazione di u calore residuale.Conservazione di l'energia è riduzione di emissioni
Pò esse appiicatu à ricuperà l'acqua calda di scarti LT o vapore LP in a generazione di energia termale, perforazione di petroliu, campu petrochimicu, ingegneria di l'acciaio, campu di trasfurmazioni chimiche, etc. Pò aduprà l'acqua di u fiumu, l'acqua sotterranea o altra fonte d'acqua naturale, cunvertisce l'acqua calda LT. in acqua calda HT per u scopu di riscaldamentu distrettu o di riscaldamentu di prucessu.
Tipu di Classe II cù una temperatura di l'acqua calda più alta
A pompa di calore di assorbimentu di Classe II pò migliurà a temperatura di l'acqua calda di scarti à 100 ° C senza altra fonte di calore.
Doppiu effettu (Adupratu per Raffreddamentu / Riscaldamentu)
Impulsatu da gas naturale o vapore, a pompa di calore di assorbimentu duale effettu pò ricuperà u calore residuale cù una efficienza assai alta (COP pò ghjunghje à 2,4).Hè dotatu di a funzione di riscaldamentu è di raffreddamentu, soprattuttu applicabile à a dumanda di riscaldamentu / raffreddamentu simultanea.
Assorbimentu in dui fasi è temperatura più alta
A pompa di calore à assorbimentu in dui fasi di Classe II pò migliurà a temperatura di l'acqua calda di rifiuti à 80 ° C senza altra fonte di calore.
• Funzioni di cuntrollu cumplettamente-autumàticu
U sistema di cuntrollu (AI, V5.0) hè prisentatu da funzioni putenti è cumplete, cum'è una chjave di start up / shutdown, timing on / off, sistema di prutezzione di sicurità maturu, regulazione automatica multipla, interlock di sistema, sistema espertu, macchina umana. dialogu (multilingue), interfacce d'automatizazione di custruzzione, etc.
• Completa unità anormalità self-diagnosis è funzione prutezzione
U sistema di cuntrollu (AI, V5.0) presenta 34 funzioni di autodiagnosi è prutezzione di anormalità.I passi automatichi seranu fatti da u sistema secondu u livellu di una anormalità.Questu hè destinatu à prevene accidenti, minimizzà u travagliu umanu è assicura un funziunamentu sustinutu, sicuru è stabile di chiller.
• Funzione unicu di regulazione di carica
U sistema di cuntrollu (AI, V5.0) hà una funzione unica di regulazione di carica, chì permette l'aghjustamentu automaticu di l'output di chiller secondu a carica attuale.Questa funzione ùn solu aiuta à riduce u tempu di startup / spegnimentu è u tempu di diluzione, ma cuntribuisce ancu à menu travagliu inattivu è cunsumu d'energia.
• Tecnulugia di cuntrollu di volume di circulazione suluzione unica
U sistema di cuntrollu (AI, V5.0) impiega una tecnulugia innovativa di cuntrollu ternariu per aghjustà u voluminu di circulazione di suluzione.Tradizionalmente, solu i paràmetri di u nivellu di u liquidu generatore sò usati per cuntrullà u voluminu di circulazione di suluzione.Sta nova tecnulugia unisci i meriti di cuncentrazione & temperatura di suluzione cuncintrata è livellu liquidu in generatore.Intantu, una tecnulugia avanzata di cuntrollu di frequenza variabile hè applicata à a pompa di suluzione per permette à l'unità di ottene un volume di soluzione ottimale in circulazione.Sta tecnulugia migliurà l'efficienza operativa è riduce u tempu di startup è u cunsumu d'energia.
• Tecnulugia di cuntrollu di cuncentrazione di suluzione
U sistema di cuntrollu (AI, V5.0) usa una tecnulugia unica di cuntrollu di cuncentrazione per attivà u monitoraghju / cuntrollu in tempu reale di a cuncentrazione è u voluminu di a suluzione cuncentrata è u voluminu di l'acqua calda.Stu sistema pò mantene u chiller in modu sicuru è stabile in cundizione d'alta cuncentrazione, migliurà l'efficienza operativa di chiller è impedisce a cristallizazione.
• Funzione di purga d'aria automatica intelligente
U sistema di cuntrollu (AI, V5.0) pò realizà un monitoraghju in tempu reale di a cundizione di vacuum è purgà automaticamente l'aria non-condensable.
• Unicu dilution stop control
Stu sistema di cuntrollu (AI, V5.0) pò cuntrullà u tempu di funziunamentu di e diverse pompe necessarie per l'operazione di diluzione secondu a cuncentrazione di suluzione cuncentrata, a temperatura ambientale è u voluminu di l'acqua di refrigerante restante.Dunque, una cuncentrazione ottima pò esse mantinuta per u chiller dopu l'arrestu.A cristallizazione hè preclusa è u tempu di re-start di chiller hè accurtatu.
• Sistema di gestione paràmetri di travagliu
Attraversu l'interfaccia di stu sistema di cuntrollu (AI, V5.0), l'operatore pò eseguisce una di e seguenti operazioni per 12 parametri critichi riguardanti u rendiment di u chiller: visualizazione in tempu reale, correzione, paràmetru.I registri ponu esse guardati per l'avvenimenti storichi di l'operazione.
• Sistema di gestione di u difettu unità
Se un avvisu di difettu occasionale hè visualizatu nantu à l'interfaccia di operazione, stu sistema di cuntrollu (AI, V5.0) pò localizà è detaglià u difettu, prupone una soluzione o una guida di risoluzione di prublemi.A classificazione è l'analisi statistiche di i difetti storichi ponu esse realizati per facilità u serviziu di mantenimentu furnitu da l'operatori.